Friday, May 20, 2016

#90 Curly girly :)


I think I'm gonna write one post a month with the pictures that I've taken for the last 30 days and that I haven't posted anywhere else :) But first I need to collect them of course ;) It's all because I've got a brand new camera and a private photographer :P I'm also learning to use photoshop and I think I'm quite good at it and I didn't know I was so creative ;)

But for now I'll leave you with my outfit photos, enjoy :)



Chyba zrobię tak, że co miesiąc będę dodwać zdjęcia, które nacykałam w ciągu ostatnich 30 dni a których nigdzie nie publikowałam :) Ale najpierw muszę je oczywiście uzbierać ;) A to wszystko dlatego, że mam nowy aparat i prywatnego fotografa :P Uczę się także obsługi photoshopa i całkiem nieźle mi idzie, nawet nie wiedziałam, że jestem aż tak kreatywna ;)

Ale póki co zostawiam Was ze zdjęciami swojej stylizacji, smacznego :)

















T-shirt (NN), Jacket (NN) & Pants (Only) - SH | Belt bag & Bandana - Allegro 
Bracelet - Cameo Poland | Shoes - czasnabuty.pl 
Earrings - topsilver.pl



3 comments:

  1. Świetna stylizacja! Uroczo wyglądasz w loczkach :)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja idealna do szkoły bądź sklepu,a co najważniejsze bardzo wygodna. Bardzo ładnie wyglądasz w loczkach :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/metamorfoza.html

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu