Monday, April 11, 2016

#88


My beautiful city (of Wrocław, Poland) changes so quickly! This photo shoot took place at this brand new boulevard (and so did the next ;)). A perfect place for spring and summer walks actually. It makes me so sad I'm gonna have to leave it all behind :(

I kinda have no other choice than to move to the other country since the political situation in my own is only getting worse and I also have some family issues. And I want to help my family but I can't do that here. Sad but true. Nevertheless I try to think positive, that maybe change is a good thing but still it doesn't make the whole thing easier. Because it's devastating when you think you found the place you belong and everything just goes to hell in one second.

All I know is I need to be tough no matter what, that's why I'm in therapy. It helps me deal with all that stuff, depression etc. I'm gonna make it, there's no other option :)




Mój piękny Wrocław zmienia się tak szybko! Ta sesja miała miejsce na nowym bulwarze (tak samo jak i następna ;)). Idealnym miejscu na wiosenne i letnie spacery. Jest mi przykro, że będę musiała to wszystko zostawić :(

W sumie to nie mam wyboru i muszę się przenieść do innego kraju, bo sytuacja polityczna w moim własnym robi się coraz gorsza a do tego mam też trochę problemów rodzinnych. A chcę pomóc swojej rodzinie jednak tutaj nie jestem w stanie tego zrobić. Smutne ale prawdziwe. W każdym razie staram się myśleć pozytywnie, że może zmiana jest czymś dobrym ale wciąż mi to niczego nie ułatwia. Bo dobijające jest to gdy myślisz, że znalazłeś już swoje miejsce na ziemi a w następnej sekundzie wszystko się idzie wietrzyć.

Wiem jedynie, że muszę być twarda nie ważne co by się działo, dlatego chodzę na terapię. Pomaga mi to sobie radzić ze wszystkim, depresją itd. Uda mi się, nie ma innej opcji :)
















Dungarees (Cherri Denim) & top (New Look) - SH | Bag - Nerola - torby hand made
Shoes - czasnabuty.pl | Necklace - gift (topsilver.pl)



1 comment:

  1. emigracja do innego kraju ma swoje plusy i minusy - ale im dłuzej mieszkam za granicą, tym mniej chce mi sie wracac ! Trzymam za Ciebie kciuki :)

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu