Saturday, June 22, 2013

Mokka


Do you like soutache jewelry? Because I love it! :) But only made by a good friend of mine Mokka :) We used to work together in a clothing store a couple of years ago and now I’m her jewelry model :) I literally screamed when I saw that necklace and earrings and I knew they would be mine :) 

I admire Marta’s passion and talent because this type of jewelry requires a lot of time and effort but I think that the outcome is absolutely worth it. I feel in love with her jewelry especially that I adore hand made goods. Of course this it not the last time that I have the pleasure to present her work :)  

















Photos: Paweł Wasiluk

Blouse - SH | Leggings - SH (Tally Weijl) | Bag - Atmosphere | Shoes - Deichmann | Belt - H&M
Bracelets - Atmosphere/Allegro | Necklace & Earrings - Mokka Art


30 comments:

  1. masz na imie Bożenka? może jakiś konkurs kto odgadnie imię twe? :) napiszesz cos o graniu w PM? jak się o zaczelo ilu ludzi poznalas znasz się z aktrami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nie mam na imię Bożenka ;) Mam całkiem przeciętnie imię i nazwisko, nic wymyślnego ale po prostu wolę się posługiwać swoim pseudonimem :) W PM to głównie statystuję, czasem się trafi jakiś epizod. Aktorów znam aczkolwiek nie są to moi jacyś dobrzy znajomi, raczej tacy na zasadzie: "Cześć, co tam?" ;) Bardziej ekipa, bo miałam staż w gaderobie w ATM (producent PM). A jak się zaczęło? Jestem zapisana w agencjach, które organizują statystowanie we Wro od 2009 i jakoś tak samo leci, poznałam mnóstwo ludzi przez to :) Heh i większość z nich też mnie zna tylko jako Venus Kerrigan i nie wiedzą jak się naprawdę nazywam ;) Pozdr.

      Delete
  2. Fantastic look... I <3 your leggings!
    And great pics, as always!!!!
    Kisses hun!

    ReplyDelete
  3. I like your style :)))
    Come and see me too on:

    www.olivains.com

    ReplyDelete
  4. Przyznam szczerze, że nie jestem wielką fanką takiej biżuterii. Chociaż egzemplarze, które prezentujesz zahaczają o mój gust. ; )
    Sama również kocham ręcznie wykonaną biżuterię czy inne piękne przedmioty. Lubię coś stworzyć, dlatego też doceniam ludzi, którzy realizują swą pasję i idą twardo do przodu. Życzę powodzenia Marcie. ; )

    ReplyDelete
  5. you are really unique babe
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Legginsy mi się bardzo podobają :)

    ReplyDelete
  7. przepiękna stylizacja <3 Legginsy są boskie :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. great earrings and necklace!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ładna biżuteria :)

    ciekawa stylizacja taka trochę nie niechlujna, ale przez to czadowa :)

    ReplyDelete
  10. wiem, wiem,z e tam rodziny nawte przyjezdzaja, dl;aetgo sie nie martwie, tylko tajk napisałam , dla wiadomosci innych,b o jak komus mowie, ze chce na woodstock, to zaarz glupie pytania, jak tak moge w ciazy itp? ;/ masakra ;p

    chciałabym miec już takie długie dredy jak ty (:

    mi sie podoba ta vizuteria,a le nie mam takiej w swojej kolekcji, bo zawsze mi szkoda kasy na bizuterie i wole sobie kupic cos innego ;p

    ReplyDelete
  11. Zdecydowanie świetny naszyjnik!

    ReplyDelete
  12. Masz świetny, oryginalny styl, już któryś raz tu zaglądam i cały czas bardzo pozytywnie trzymasz się swojego, super!

    ReplyDelete
  13. co Cię inspiruje, jeśli chodzi o styl?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest dobre pytanie ;) Jeśli chodzi o fryzurę i piercing to po prostu lubię się wyróżniać i to bardzo i musiałam coś ze sobą zrobić ale to już lata temu ;) Jeśli chodzi o ciuchy to obserwuję styl innych blogerek, ludzi na ulicy etc i coś tam w głowie sobie tworzę swojego :) Lubię wyglądać kobieco aczkolwiek też po mojemu :)

      Delete
    2. ulica inspiruje...prowokuje... jeden akcent charakterystyczny wiecej mowi, niz cala "pula"

      Delete
    3. czekam na komentarz :)

      Delete
    4. Panno Venus,zgadzasz sie z moim pogladame?:)

      Delete
    5. A zgadzam się, lubię minimalizm :)

      Delete
  14. Niesamowicie wyglądasz na tych zdjęciach ! :)

    Podoba mi się zestaw idealnie dobrany
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Masz bardzo oryginalny styl! Podoba mi się, że Twój styl nie jest taki zwykły :)

    ReplyDelete
  16. Ale super wyglądasz! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Wow, świetne zdjęcia i stylizacja. Uwielbiam takie :)) A ty jesteś piękna!
    Bardzo fajnie prowadzisz blog. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    ReplyDelete
  18. Koleżanka ma talent - śliczna biżuteria ;) Mi też bardzo wpadła w oko ;) A Ty znów wyglądasz b.fajnie ;)

    ReplyDelete
  19. Pewnie ameryki nie odkryję, jeżeli powiem, że masz mega wyrazisty styl!

    ReplyDelete
  20. O boże ale zajebiste masz te bransoletki *-*

    Faustateam.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu